Mimpi #2



mlm td mimpi  aku jadi bilal kat India. situasi di kawasan penjara yg agak usang. aku bersama dengan org kampung tgh tggu banduan kuar untuk dibelasah. ada 2 org lelaki kene sabit kesalahan la. xsure salah ape. tp mmg dlm lokap la orang ramai menunggu kat luar lokap utk pukul 2 org lelaki tu. aku kiranya nak meleraikan pergaduhan la,

2 org banduan tu kuar dari lokap aku suruh duduk kat luar jgn duduk tepi lokap. bukan nk kene pukul tp nk ramai ramai berdoa bersama ngan org ramai. aku suwh 2 orang tu duduk betul betul d tengah tengah dikelilingi ramai org kampung. aku ajak semua org kampung doakan kesejahteraan untuk dia.

"Ya Allah Kau ampuni dosa 2 orang ni sesungguhnya Engkau Maha Pengampun lg Maha Mengasihani.."

"...lepas ni ko cari kerja baik baik. dlm hidup ni byk manis dan pahit. yg kejayaan tu datang dari Allah tp usaha tu dari kita...."

mcm tak percaya je aku ckp benda camtu. jelas betul mimpi aku ni. mybe ada hikmah utk aku d bulan ramadhan ni. haiish..

.bykdosasilam.

This entry was posted on Sabtu, 28 Ogos 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...