CELCOM oh CELCOM



sebelum ape2, sila baca isi kandungan ni. 

Your usage of RM7741.66 as at 071109 has exceeded yr credit limit.Pls make immediate payment as yr line may have been barred.Bill info,dial *118# 

korang x meninggal ke bila baca msg camni??? Memula aku ingat sapelah nk prank aku ni.. Maklumlah ramai member aku puaka2 belaka.  Tp bila dh tgk sender dia CELCOM.. Aih.. Ni bukan memain ni.

Then aku try call customer service tanye ape cer kn. Dia kate aku xbyr bill since 2003. Wtf??? Aku ckp la ni mistake system ni. aku ckp mybe aku slalu byr pakai mybank2u, mybe sbb tu jadi mcm ni kut. dia kata tak. kat system ni kate aku tak bayar  langsung. DOUBLE WTF~ Kalu btol amount byk tu nape awal awal x bar jer simcard aku? logik x? sejak 2003 sampai skrg 2010, baru nk bar simkad aku? agak agak la john~ Kan? Biasanye celcom akan bar simcard kalu ada bil tunggak lebih dr dbulan. Lebih skit, dia pap!!! Potong trus bai. Tapi yg ni, lain skek ni. Aku xplain mmg ada penah kene bar, tp dh lama setel benda kalu xsalah masa 2008. Dia kate, ok.. Sy cek kjap k. Pastu dia kate.. 

"...kalu ikutkan system kami di sini, memang encik xpernah buat ape ape pembayaran. Tape saya akan issue kes ini ke pihak atasan. Ape2 kami akan update anda..." 

Then aku lega skek ler..

Selang 5minit, hp aku kene bar. Wtf??? Aku call blik celcom operator lain plak so kene la xplain benda sama buat kali ke 2. Haihh... Then operator tu ckp benda sama ler.. Last part aku ckp, ape2 pon, jgn kasik bar hp. So dia bukak blik la. Hissh.. Nate beruk btol. Ko xkompem lg tu salah aku, ko dh amik tindakan nk bar? Wtf man!! Seb baik aku x saman celcom. Seb baik aku ni baikhati. Dan dgn baikhatinya aku trus... switch ke digi. Wink wink ~

sekarang korang dh tau kenapa aku wat font yellow and highlight hitam kan?

Sent from my Nokia phone

This entry was posted on Khamis, 2 September 2010 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

8 Responses to “CELCOM oh CELCOM”

Finie Ramos berkata...

ohhh..ya ka??itu mcm ka??huhuhuhuh...

jadi, 7k tu sapa mau bayar??

Mr Spy berkata...

perhh dugaan ramadhan tuu...
7k tu baii...bole wat kawin tuu...
ingatkan logo baru celcom...

Amar Shah berkata...

wah! bukan main cekik darah CELCOM nih...

cyruscope berkata...

finie & SPY: 7k tu bai~

AMAR: tau taper.. sbb tu aku switch to DIGI.. hik

Emira Darmia berkata...

i pernah kena dengan maxis..jgn lupe simpan resit..if u wat online payment pown still ley print out kan bukti...kesimpulannya sentiasa simpan bukti...



btw : i dah reply comment u kat blog i...silalah semak...sekian..

:)

cyruscope berkata...

emira: thx for the advice.. lepas kejadian tu aku mmg trus sumer transaction mb2u atau transfer atm.. huhuh~

ururu berkata...

digi the best.. ahahaha! bleh aku sms ngn call ko free..

wei.. bagi aku no tipon ko!

cyruscope berkata...

nombor samer der.. nama pon switch¬

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...