Perkara Bangang #5

Benda ni berlaku time studi kat UTP, aku penah la men bola kat padang. Dalam masa 4 tahun tuh leh kate 2,3 kali je aku main. time tu takde kesedaran utk nk kuruskan badan. aku try diet pon kejap jer kn. baca entry aku sebelum ni.




Ada satu hari tu aku g main bola kat padang. tengah syok main bola tu aku terpandang di sudung padang tu ada sorang mamat ni.. dia duk berdiri tercegat jer.. aku blur masa tu.. sbb tak pakai cemin mata. lama gak la dia lepak situ.


aku datang "menghampiri" nk tgk apa dia wat kat situ lama giler. Lorrr~ duk main yoyo tepi padang.... Boleh terima tak? Leh kuar peluh ke bang?






This entry was posted on Isnin, 4 Januari 2010 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...