Past few days

Dah lama tak menulis kat blog ni. agak bizi 2 - 3 minggu ni.. redesign album wedding, diskus ngan afdhal (LalaLand Media)  tentang projek video corporate MMU, and also kene sediakan schedule bulan NOV hingga MARCH 2012 utk bengkel belajar DSLR yg dianjur oleh Koperasi FELDA. Aku cuma harap semuanya berjalan lancar dan kesihatan mengizinkan. Amin.


3 hari lepas baru lepas shoot wedding client yg terbaru Fatin & Bad. last time aku ada buat prewedding utk derang. kalu dah lupe bleh klik sini.


So derang nikah pada 11.11.11 cantik kan tarikh tu? aku pon suka, So hari Jumaat yg indah dan rahmat, derang disatu kan dengan satu lafaz jer.. BAD, ko mmg otai! welcome to the club bebeh.. (CLUB SATU LAFAZ!)


Keesokan harinya, 12 Nov 2011 Sabtu, derang bersanding di Dewan Merak Kayangan. Aku kene pegi awal sbb derang buat rehearsal kul 9pg. Ok, heres the tips for photographer. If there's any rehearsal orwadever, u guys should go coz at dat time, u guys can plan well where to stay where the bride move where the clear shots and etc. and we got some idea how the ceremony will be run. 


13 Nov, majlis bertandang di Shah Alam. Aku bleh kate agak relaks skek la xperlu terkejar sane sini sbb kawasan perumahan, so ruang utk aku bergerak sana sini tu ok la..


Keluarga derang berdua mmg sempoi.. byk membantu masa aku tgh shoot. pendek kata derang buat aku ni mcm ahli kuarga derang sndiri.. *terharu 


ape ape kite layan gambar solemnization/nikah dulu.. enjoice!





 






 








This entry was posted on Selasa, 15 November 2011 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...