Housemate dari Neraka #3

hmm, ada jugak yg layan aku nyer blog ni rupanya.. aku tak pasan follower aku dah cecah 24 org.. hee.. utk bloger baru cam aku ni, agak bangga jugak ler.. ada follower yg sudi layan blog aku.. thanks follower skelian.. i lv u forevah!


dan kita kembali semula ke studio A bagi mmberi laluan pada topik Housemate dari Neraka ini ya?

  

solution/ penyelesaian: 


aku pakai kaedah psycho, mental abuse aku kasik! harharhar. macamane? 


Kaedah Satu

first aku tanamkan dalam diri aku utk berani mengsound dia depan org ramai sampai dia malu mcm terbogel lari lintang pukang. Bila jumpa si S ni kat mane mane (tak kiralah pasar ker, shopping komplex ke, opis ke...), aku sound depan depan, 20 ringgit! 20 ringgit!  sambil buat muka menjengkelkan. sampai dia berlalu pergi sejauh 1km pon aku laungkan duapuluhringgit dan dia agak jengkel dengan tindakan aku tu. bagus!


Kaedah Dua

Menggunakan senjata moden masakini yakni laman sesawang website seperti facebook atau friendster. Sebenarnya friendster dah lama aku tinggalkan. So, aku pakai facebook. aku kengkadang suka facebook ni sbb setiap text yg dtaip akan dilihat oleh sumer mmber kpd mmber. dan ini sesuai dengan misi yg aku jalankan. caranya, setiap hari aku akan update status sambil tag nama dia, ""


Fadhlul Ain menunggu hutang @(nama mangsa) <---status


then dia komen =.=!! <--- tanda pissed off. ciss  fuck! ada aku kesah???

pissoff pon dekat sbulan lepas tuh baru bayar.. demmit!


*perhatian: aku amalkan kaedah satu dan dua ini setiap hari pada bulan ke-2. hmm~ Aik??? bulan satu ko buat dono ke? ha ah, aku kasik chance kat dia. bole?


sampai la lepas gaji masuk, dia tetap dengan perangai sundalnya. 


wei, gaji dah masuk, kan....?


"dah, tapikan ...aku dapat cek ler, kene tggu 3 hari..."


bila ko nk g bank?


"..tgk la kalu free.."


(esok g sungai wang ngan geng geng gay nyer karaoke..)


fucker tak? 


betullah ko dapat cek, betul ko kene tunggu 3 hari lepas fuluskan cek kat bank berdekatan.

tapi lepas ko dapat cek, ada ko trus ke bank? kenapa amik masa sminggu utk ke bank dan setelkan cek tuh? madafakah!!!! ko dah tau cek fulus 3 hari, kenapa lepas ko dapat cek tuh ko tak trus pegi ke bank???? hah??? mat ci pet btol!


seminggu lepas gaji masuk (bulan kedua)

monday morning, lepas punch card, aku trus cari dia. dengan muka yg agak bengis mcm nk rogol pokemon, aku dengan gahnya pegi kat dia sambil mintak duit..


dari kejauhan dia nampak kelibat aku dan dia trus cuak sambil mengambil walletnye dan trus kasik duapuluhringgit ku tanpa berkata sepatah haram. dan aku pon tak berkata apa apa. rampas duit dan trus berlalu dari situ sambil diperhatikan rakan rakan opis. huh, puas hati aku~


p/s: Photography to me is catching a moment which is passing, and which is true.

This entry was posted on Selasa, 27 Oktober 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...