Sori Alan, aku memang tak sanggup!


2 hari lepas blogger down, maybe nk upgrade system kut.. just pikir yg positif je ler.. Hari ni hari guru sedunia, teringat plak cite cite budak budak dulu..

Masa form 1 dulu, aku penah wat dajal kt cikgu.. technically  bukan aku yg buat. aku just follow member aku je.. mmber aku sorang ni nama dia Alan, dia mmg bengkek giler ngan cikgu Zuliani.. aku xsure kes ape.. tp yg aku tau, Alan ajak aku g cari buluh utk sumpat ke ekzos kereta cikgu.. kitorang g kat blakang sekolah cari buluh. cari punya cari xjumpe la plak then aku suggest tebu.. da hell aku yg suggest? Alan kata ON, then lepas abis rehat session, aku ngan Alan, lari ke kereta Cikgu Zuliani utk mulakan operasi.. Alan tarok bayek punya tebu sumbat kasi dalam dalam.. aku tukang kover line takut org nampak..

15 minit sebelum kelas tamat, aku mintak izin nk nk ke tandas.. sebenarnya nk pegi balik ke kereta cikgu tu, aku tak sampai hati sebenarnya, sebab time tu aku suka giler kt cikgu zuliani, cun beb! Cikgu paling kat skolah dol.. lalu aku cabut tebu tu dari ekzos kereta cikgu.. buang kat dalam longkang. 

sampai skrg Alan xtau... sori alan aku xsanggup!

This entry was posted on Ahad, 15 Mei 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Sori Alan, aku memang tak sanggup!”

Emira Darmia berkata...

cube kalau cikgu tu laki....

cyruscope berkata...

EMIRA
hahaha, kalu cekgu laki, kompem aku tambahkan tebu ke ekzos!!!! harharhar

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...