pity deviantart + migran ;(



dah lama xlogin deviantart.. satu masa dulu aku slalu berkunjung kat sini.. submit artwork, cari ilham, kaco orang sana sini, komen romen.. dan sebagainya.. sekarang dah tak lagi.. bukan xnak.. cuma kurang masa.. aku byk abiskan masa kat FB & blog.. blame both of u dickhead!

so, aku update journal, submit work 2,3 dah la.. heh..

hmm, baru prasan, dah 2 minggu migran aku xde.. shuuuhhhh shuuhhh pegi main jejauh.. aku xnak kamu lagi.. sebelum ni stiap mggu migran.. sakit beb.. xleh buat keje.. muntah memanjang.. bosan..

skrg dh xde.. mybe sbb skrg dh byk sujud kot.. ;)

ps: thnx ayez bg petua ilangkan migran..

pspsps: thnx mymeow slalu jaga saya.. lv u so much XOXOXOX

This entry was posted on Selasa, 22 Mac 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...