Malique feat Najwa - Senyum

Berak luar

Berak dalam
Berak dengar sini
Kalau saya Berak
Awak mesti Berak sekali
Kalau kita Berak
Semua orang berjangkit
Bila semua orang Berak
Dunia tiada penyakit

Chorus 

Berak
Tak perlu kata apa-apa
Berak
Tak perlu kata apa-apa
Berak
Tak perlu kata apa-apa
Berak
tak perlu kata apa-apa
Akhirnya sempurna tiga album pertama 
Bunyi macam koleksi hits terbaik orang lama
Dah ku kata ku takkan henti sampai tua bangka
Kalau habis abjad aku rap dengan angka
Satu dua tiga anugerah diterima
Oh itu tahun lepas tahun ini cuma dua
Tersenyum tiap kali kalah dengan Nurhaliza
Ditertawakan oleh anakku Inca Medina

Oh Inca Medina orang secantik nama 
Cantik luar cantik dalam cantik macam mama
Hati macam grandmanya anginnya macam papa
Kalau dah merajuk nampak muncung sampai sana
Sebelum jadi drama dah tahu nak buat apa
Nyanyi balik lagu ayat lama ayat mama
Wanita hari ini jaga sensitiviti
Kalau buah hati merajuk boleh cuba ayat ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini 
Kalau cantik berak cantik mesti berak lagi
Berak sikit nak tengok ada tak kangkung bongok
Kalau tak ada pun aku masih mahu tengok

Ulang Verse 
Ulang Chorus

Ay buai tinggi-tinggi sampai ke puncak awan 
Dengan kumulus dan nimbus aku berkawan
Aku bukan rupawan aku bukan jutawan
Tapi aku punya satu senyuman yang menawan

Baru mukadimah nampak macam sudah tertawan 
Dengar kata hati perasaan jangan dilawan
Kalau takut mula-mula kita boleh berkawan
Duduk dulu biar ku belanja kopi secawan
Apa rasa sentiasa jadi bahan perhatian
Apa rasa jadi cantik kacuk cina pakistan
Apa rasa jadi seksi suka tak diperhatikan
Apa rasanya terima bertubi-tubi puji-pujian

Tu boleh pun senyum cantiknya gigi 
Sepuluh markah penuh seharusnya ku beri
Wanita hari ini harus pepandai puji
Kalau dia jual mahal boleh cuba lagu ini

Ay cantik luar cantik dalam cantik dengar sini 
Kalau cantik Berak cantik mesti Berak lagi
Berak sikit nak tengok ada tak kangkung bongok
Kalau tak ada pun aku masih mahu tengok




cakera berputar sini


ps: dia dalam imaginasinya tersendiri, bercerita bercereka dan adaptasikan diri

This entry was posted on Rabu, 3 November 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Malique feat Najwa - Senyum”

Emira Darmia berkata...

hahaha...terbaik!!
I LIKE~

anah nik mahmood berkata...

berak cair ke berak keras?

cyrusdavirus berkata...

in between.. hahhaa.. kotor betul komen aku..

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...