Bayi, Bas Express & EMO




Ko naik bas express ngan ada baby teriak serak serak basah mcm vokalis guns & roses selama 8 jam dari kl ke k.trg... Ko x meninggal ke???Here's some advise. Ko dah kwin & ada anak. Balik kampung nk naik bas express ke? Xder kete? Oh.. Sorri.. Ko kawin ada duit??? Buat anak syok syok... Pastu oh.. 

Lupa aku xder kete.. Camne nk blik kampung..? Tape, bas xpress kan ada. Aku pdulik ape bby aku mnangis.. Nama pon bby... Mmg la suka nangis.. 

Btol, tp ko suka tak org maki kaw kaw dlm hati...??? Bahagia x??? Ko tau orang akan maki ko.. Tp dlm hati la... Org lain xleh tdo sbb korang. Mybe aku agak keras ngan pendapat aku. Mybe aku x fair.. 

Dude, kesian kt derang.. Maybe drang org susah.. Xmampu bli kete..

Yup.. Kalu xmampu beli kete, jangan naik bas express. Ko mampu buat org sume terjaga dgr anak ko menangis berteriak selama 8 jam tanpa henti dari kl- kt ??? Hah sape nk jawab????

ala, nnti ko ada anak ko tau la susah nk jaga.

mintak sorri skek, sebelum aku ada anak, aku pastikan aku dh ada kereta, ada kerjaya stabil. u see guys, hidup ni kena plan baik baik.. bukan main redah je.. bukan ikut hati je.. teori aku.. aaahh aku nk kawin gak, biarla tade kete tade ape pon.. janji aku nk kawin, nk romen puas puas. lepas dpt anak, nk blik kampung.. hah ini ler jadinyer..

mane tau, derang ada kete, tp rosak ke.. 

rosak, baiki la dol! sengal!

dude, nape ko naik bass.. bukan ko ada kete ke?

er.. ada kete.. tp malas nk drive.. naik bas jela..

ps: demamsedih

This entry was posted on Rabu, 8 September 2010 and is filed under ,,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

4 Responses to “Bayi, Bas Express & EMO”

Tanpa Nama berkata...

biar la budak tuh nak nangis. ko tutup la telinga ko. sape sruh ko tak sediakan earplug awal2? pakai headphone besar.. dengar ipod kuat2 ke.
ahahahahahahaha!

part paling last tu cam pantat.

hansuke berkata...

selamat hari raya bro..;)

Wilson berkata...

Selamat Hari Raya to you and your family, bro! Harap2 ko tak balik ngan Axl Rose dlm bas masa balik nanti!

Emira Darmia berkata...

sape swoh u malas drive...u tau bus tu mmg bermacam2 org ada..so next time u kena get ready la...lumrah la..dah dorang gatai nk kawen..nk wat mcm ne..x bg kawen karang dorang romen cara haram..dapat ank luar nikah..buang mrata2..dah jd masalah plak tambah dosa bergandai2...huhuhu...


slamat ari raya..
:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...