PENGAWAS SEKOLAH



ok sori aku ada janji nak cite pasal zaman aku pengawas kn.. lambat skek.. takde mase.. ok, aku start pengwas darjah 4 sampai tingkatan 5, total aku ada 8 tahun xperience jadi pengawas.. bangga tak? fuck~ ok, lets move on..

darjah 4 jadi pengawas orang panggil aku mr bean.. sbb time tu aku pakai suar tinggi giler. ngan rambut ala skema kaw kaw~ time tu kat Sarawak, nama skolah sila baca dengan satu nafas, boleh?

sekolah kerajaan sayed othman, miri sarawak.. 
ok? giler tak femes skolah tu.. layan je la.. aku skolah kat sini dari darjah 4 sampai darjah 6.

darjah 5 ada satu peristiwa jahat aku.. aku penah ketuk kepala orang ngan pembaris panjang, sebab mamat tu bising cam lancau.. best tak?? lepas tu dia mengadu kat cikgu.. adess.. cikgu marah aku sbb ganas sangat. trus kene bediri atas meja sampai abis kelas.. tehehe.. padamuka aku sbb bertindak ganas.

masuk darjah 6 aku jadi ketua pengawas, besh!
one thing yg best pasal jadi ketua pengawas, ko femes tahap BERAK OBAMA sial! semua budak kenal ko. seyes shit! kenape?? setiap pagi, kene datang awal. aku dilantik utk baca ikrar rukun negara masa perhimpunan.. now u guys know kenapa aku ingat rukun negara sampai skg.. time tu awek ramai nk bekepit.. dah la hensem!!! ketua pengawas plak tu.. damn!!!
hensem tak? kecik kecik dah pose ala brad pitt siak!


masuk highschool aku sekolah kat St columba miri sarawak. masuk masuk trus jadi pengawas, da hell? maybe derang tgk track record aku dulu jadi pengawas, so wajib jadi pengawas.. shit.. masa memula masuk skolah ni aku agak fobia giler babi beb.. sbb semua orang kat skolah tu speaking. demn.. even macik kat kantin pon cakap omputis. time tu aku mmg kongkek abis la speaking.. english tu bg aku mcm hantu pocong la.. takut giler..

tapi ayah aku nasihatkan masuk la skolah ni.. senang nk blajar. alhamdulillah, sbb masuk skolah ni la aku leh ckp omputis.. kalu tak mmg sampai bila bila la aku tak reti.

fast forward..

sekolah tengku bariah, terengganu. tingkatan 5 mmg besh! aku jadi pengawas ikut ketua pengawas tangkap budak memantek mantek.. perk main raba raba dalam kelas tu time abis skolah. yg beshnyer 2 2 yg kene kantol tu anak cikgu. dan dua dua pengawas.. besh tak?? lepas kene tangkap mmg kecoh trus satu skolah. tapi yang peliknyer derang xkena buang skolah cuma kene lucut jawatan je.. 

pengawas tingkatan 5 baju xleh blah.. baju pink and suar putih.. tie plak merah darah.. cam haram da¬ bleh bayang tak? hadoii la!


ps: ada masa aku update~ bz

This entry was posted on Isnin, 14 Jun 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...