Dan aku berskandal #9


dah 5 bulan aku breakup ngan dia. ada jugak kengkadang dia msg aku. buat xlayan je. trus delete. x tgk pon msg. betapa marahnyer aku. hmm..  teringat dulu.. kesilapan demi kesilapan dia buat. tapi aku buat bodo je. pandang sebelah mata je.. yes, aku mmg bodoh. bodoh sbb terlalu berharap dia akan berubah.. terlalu sayangkan dia.. terlalu percaya cinta. bodoh.

aku xsalahkan cinta, jgn salah paham. aku cuma rase, kite ada pilihan. dan aku rase aku tersilap pilih. kan? mungkin aku xteliti dalam memilih. pakai rembat je awek..

b, ble nk beli kete?

bby, i bru start keje. tunggu la..

nk tunggu bile?

(aku senyap.. aku xdapat bg jawapan)



ya, mungkin aku agak sempit duit lg masa tu. xde ape yg aku ada. sbb tu aku xmembantah. tp aku pelik nape dia xpaham. takkan kerja baru sbulan dua dh nk angkat kete. lainlah kalu ko gaji 5 angka..  haih.. umur dia brape ek? nape pemikiran tu xmatang sgt? haiih.. kengkadang aku xsure nape aku pilih dia dulu.

kind a think about it, dia xpenah buat ape ape kt aku.. byk aku yg berkorban utk dia. fuck, camner aku xsedar benda tu. mungkin dh angau sangat kut. mungkin juga aku kemaruk giler nk bercinta.. duk syok syok tgk org bercinta aku nak gak kn.. bodoh sungguh.. betullah kate mmber baik aku, bile dh becinta tu, kawan tinggal kan.. masa tu aku mcm ko apehal, takkan aku nk kawen ngan ko sham, bongok..

last last aku terjilat ludah sendiri.. benda tu datang blik kat aku.. haih.. menyesal tu mmg ler.. tp nk buat camner kn, benda dah lepas. kalu aku dengar kate ko dulu kn bagus.. hmm dah lama aku tak contact sham.. kawan baik aku back in college. lepas aku couple, trus aku tinggalkan sham.. kesian sham.


cakera berputar: SevenCollar T-Shirt - Jangan Tinggal Daku

This entry was posted on Isnin, 11 April 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Dan aku berskandal #9”

Finie Ramos berkata...

Oh~sabarla..mmg skarang sukar utk mcari individu yg bukan materialsitik...

"Sesungguhnya, syurga itu adalah bg mereka yang mnjauhi dunia dan jahanam itu bg mereka yg mengejar dunia"~ Sabda Rasulullah...

Tanpa Nama berkata...

btul ke sidia tu materialistik? jgn mnfitnah org kelak Allah akn mmblsnye.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...