Dan aku berskandal #8




Hari lahir dia.. aku belikan rantai.. sanggup ambil cuti 3 hari semata mata untuk meraikan bersama dia. ke sabah aku pergi... sampai jer di sana.. kitorang borak borak, then dia terkeluar panggilan untuk skandalnyer...


"ayang.. eh.. b~"


ayang???


ala tersilap skek je tu pun nk marah...


wtf


masa tu mode aku memang dah down giler.. rase macam nak balik terus ke ibukota. tapi aku gagahkan jugak diri.. memandangkan hari itu hari lahir dia.


(bridge)


sampai masa aku berikan dia hadiah yg aku beli... aku mengharapkan senyuman dari dia.. tapi~


ni rantai emas ke rantai celup?


(silent)


dia siap tanyer rantai emas ke?? 

dalam hati aku (wtf dia ni???)


bila aku dah bg kat dia.. dia belek mcm tokeh gadai emas.. punya la teliti.. aku ingatkan dia pentingkan kasih sayang.. rupanyer pentingkan emas ngan kebendaan.. at least terima kasih sudah memadai.. aku memang tak faham dengan perangai dia.. dulu dia ok, sekarang aku dah macam tak kenal dia lagi. maybe aku kurang  bersama dengan dia dalam 2 tahun kbelakangan ini sampai perangai chibai dia wujud. nak teddy bear besar la.. mcm mcm.. tiap minggu aku topup kan dia.. tak cukup ker..? demmn!!!


ps: malam tadi sakit, aku tenangkan harap malam lain dia ok

This entry was posted on Isnin, 26 April 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...