Dan aku berskandal #7





3 bulan aku dah senyap dari dia. terasa macam baru lepas lari dari konsert metallica saint anger kat sydney. skrg rase.. sunyi.. bunyi cengkerek.. kedap.. skali skala.. tepu.. bunyi air d muara sungai berarus sederhana.. bunyi.. tiada bunyi~


teringat kat perangai busuk dia.. bukan rindu ok? cuma teringat, perangai yg suka membandingkan orang lain membuat kan aku jengkel dan terasa. yer aku tau aku makin hari makin tua.. gaji aku sikit bla bla bla..

ada seorang anak angkat mak dia mmg baik. aku pon kenal.. derang kenal dulu dari aku so aku tak kisah la kan.. takde rase jeles pon. cuma si Baby ni suka bandingkan aku ngan dia.. 

sebenarnyer mmg byk kali dia ada mintak duit, nak beli tu la beli ni la.. kengkadang aku bg.. bukan aku tak bg.. tp kalu dah mmg tak de duit aku ckp la takde duit kn? tp kengkadang aku liat gak.. yer la bukan tanak bg.. kengkadang nk simpan gak.. kengkadang nk bg mak ayah~ 

B ni slalu cm ni.. tak mcm Senol. Senol baik, bila nk pinjam duit jer, dia slalu bg.. baik sgt

kalu b susah btol.. mintak skit takde duit bayar tu la bayar ni la..
susah btol.. padahal tu Senol tu bukannyer kaya sgt.. keje bese bese jer..

anak angkat tu tinggal mane?

terengganu

umah sewa ker?
umah famili dia..

kerja ape?
tecnician

kesimpulan: tinggal di terengganu yg taraf hidup rendah dan bersama dengan famili so tak perlu bayar sewa rumah n bil letrik etc..~ makanan kat ganu plak murah.. itu kalu duk luar. ni kat umah famili, makan kat umah famili ler.. pecuma.. dah byk lepas dah situ... 

nk bandingkan ngan aku???

tinggal di kL.. taraf hidup tinggi rumah sewa 700 sbulan~ (apartment agak murah la jika dbanding kan kat kL) makanan tak abih mahal kat sini kan??? roti kosong skrg pon singgit la cibai tiaow! nyu der mama piet la huet!


This entry was posted on Khamis, 18 Februari 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Dan aku berskandal #7”

Tanpa Nama berkata...

hrp2 citer ini tdk benar.sy knl bdk ni camne..hnya Allah yg tahu segalanya.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...