Perlukah sedikit kelapangan?

Dah lama jari aku tak menari nari taip apa yg ada kat dalam otak aku ni.. bz sgt ngan dunia.. soal akhirat kadang kadang jer ingat
hehe..
ape ape aku edit lg entry ni~

kerja kerja kerja.. tahap bz giler sampai nk berak pon kene pikir 2x!

This entry was posted on Khamis, 11 Jun 2009 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Perlukah sedikit kelapangan?”

Unknown berkata...

Aku taknak jadi monyet, tu yg aku malas nk komen tu. Kalau kerja menghalang kau nak berak (take a shit), then U SHIT ON UR WORK LA!! hahaha.

cyruscope berkata...

hahaha.. ko dah jadi monyet. terime jer lah.. aku memang slalu shit kat keje aku.. abih busuk dah ni~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...