KAJANG - sleepy town

Seronok bila dapat tau yg rumet aku nak balik tempat asal dia sebab nak amik barang. aku pon join ler derang.. kitorang g dalam 4 orang Lance, Keon, aku dan Nol(rumet aku). bertolak pakai rapid then dari midvalley pakai KTM sampai ke stesen Kajang. 
Pekan atau bandar kajang memang best (aku tak sure). Bz macam kl gak tapi kecik jer ler..  aweks pon ramai beb. amoi tak berapa ada kat situ.. maca
m kawasan melayu jer.. tape lah.. anyway, kitorang lepak kat situ sampai petang gak la kul 5 ptg kut.. sampai umah dalam kul 7~ fuh.. letey. 

gambar pasal kajang akan diuploadkan d flickr. tunggu ya?


This entry was posted on Rabu, 8 April 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...