Sabtu Malam Yang Indah








Sebagai peminat setia EPL, mesti semalam korang lepak kat kdai mamak sejak kul 6 ptg lagi kan? nak amik seat terbaik punya utk usha game antara 2 kelab gergasi; Manchester United dan Liverpool. The game was held at Old Trafford (MU home). Dan aku tak ketinggalan untuk sama sama saksikan game yg mcm best tuh bersama rakan GUNNERSku dan "musuh tradisi".

aku tanak citer pasal game semalam sbb korang mesti dah tau, kalu yg tak tau pon tgk ler soccernet ker, espn ker, guardian ker, sukati la~
Semalam kitorang lepak kat BRJ bistro Wangsa Maju, memang suatu tempat yang happening utk tgk bola. Terima kasih kat Hapiz, mmber aku sbb dier yg ajak aku lepak tgk bola, so aku bawak adik aku skali ler~

Jutaan peminat EPL menjadi saksi MU memang sayuran di tempat sendiri selepas dititik Loverfool. Aku tido dengan senyuman semalam~

This entry was posted on Sabtu, 14 Mac 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

One Response to “Sabtu Malam Yang Indah”

Tanpa Nama berkata...

wah!!!!!!!!!!paling best!!!
sambil tgk bola sambil mandi hujan sambil minum jus oren yg campor air hujan!!!!
muahahahahaha!!!!!
kenangan paling best n heaven!
mcm mimpi!!haha~~~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...