Aku bogel


Tadi aku n adik (najwa) g fotoshot kat jln ampang(aku postkan sesi foto tuh kat bawah). seronok dan teruja sbb kali pertama nk berjumpa ngan Evan (one of the best photographer in Malaysia). dia sekarang menjalani projek himpunan rakyat dalam koleksinya, so sebagai kawan dalam deviantart, die ajak aku amik gambo gaks~

tak lupa juga emjay yg gila gila, turut join kitorang utk sesi foto tuh. BEST! cuma sedey skek sbb tak ramai dari geng visionmsia datang td. tape lah~ masing masing ada keje kn? no hal!

more foto to go~

This entry was posted on Sabtu, 21 Mac 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

5 Responses to “Aku bogel”

Unitedjerks! berkata...

B@#i ah lu...
Bogel sorang mane best...
Jom ah bogel ramai2..
Buat lagi satu session..
Hahahaha...
Lee Steven mesti suke ni..

Amar Shah berkata...

pergh!...
bukan senang nak tgk cyrus bogel...
even kat PV6 dulu pun payah...
tup tup....
dah ader pic kat internet...
interesting betul...

cyruscope berkata...

kadang kadang kita perlu melintasi boundry yg ade depan kita kn? hehe~ aku dah bogel, korang bila lagi?

Ana Muslimat berkata...

Ish3...dunia...dunia. apa hal lak bugil2 nih hah low?? =|

Tanpa Nama berkata...

Почему регистрация не работает ?

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...