Dah lama minat sebenarnyer



Sekarang aku lebih suka usha usha video cinematic dari tgk gambar gambar.. hmm mybe satisfaction tu lebih tinggi bila tgk benda benda yg best bergerak kut.. dalam erti kata lain, motion. Suatu benda yg indah tu kalu ada movement memang best.. lagi lagi slowmo mcm video kat atas tu.. 

lepas tgk video tu aku terpikir camner derang leh dapat footage yg cun gila cam tu.. salah satu nyer mmg moment la.. mcm waktu senja.. timing tu penting.. lighting mmg cun abis.. production team yg cool.. dan camera yg derang pkai pon agak BEKENG gaks..


cun tak? 

Memang cun abis bai.. Phantom Flex Camera ni mcm RED pon ada.. kite bleh pasangkan lens NIKON atau CANON atau byk lagi kat camera ni.. Gempak abis..

dah macam camera RED dh aku tgk.. tp aku rase ni lagi giler.. kalu nak sewa camera ni.. USD2500/ sehari.. BEKENG x? memang bekeng.. kalu nak tau lebih lanjut, eh ape yg lanjut nyer.. bleh pegi sini

lepas ni aku nk lebih mendalami cinematography la.. mybe amik kelas ke.. minat minat..


ps: dh lama aku xberblog panjang camni.. 

This entry was posted on Khamis, 18 Ogos 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Dah lama minat sebenarnyer”

Amar Shah berkata...

nak ikut masuk kelas cinematography...boleh?

cyruscope berkata...

boleh, boleh berak! lol

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...