Selamat Pengantin Baru Dr. Wani & Dr. Joe



1hb Mei 2011 sejarah buat sepupu aku Hazwani selamat di ijabkabulkan ngan Jauhari.  kedua dua nyer sesama blajar kat India.. cinta berputik disana mungkin. aku kurang pasti. heh.. anyway, selamat pengantin baru buat Wani & Joe, semoga kekal ke anak cucu.. dan perkahwinan di rahmati Allah swt. Amin..

Kepada wani, selamat merempuh alam perkahwinan yg best.. sorri sbb aku xdatang masa akad nikah ari tu.. sempat datang malam berinai ngan sanding.. tehehe.. sori k.. Kepada Joe, welcome to da family.. yes, ada doktor dalam keluarga, bleh aku tanye bab bab diet yg sihat.. hehe. Thnx sbb bagi peluang utk aku merakan hari sejarah korang.. Much appreciate !!

This entry was posted on Rabu, 4 Mei 2011 and is filed under ,. You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...