...





pandangan aku agak kabur. nampak byk bokeh bokeh skeliling aku. lantai. pandang siling itam.. kipas pusing tapi bertentangan.. hmm

sedar badan aku meniarap terlantar d lantai. soalan, kenapa aku pakai baju perempuan.. jenama MNG suar jeans.. rase mcm poket penuh ngan surat. dalam poket belah kanan ada note.

"ingatkan aku"

tak membantu langsung... aku xamik pot sbb badan lesu ngan pinggang sakit.. lutut mcm kene sepak.. rase mcm nk patah. tangan kiri ada pisau. tangan kanan mcm ada rambut kerinting..

darah kat baju.. ape ni? darah sape? hmm. cuba bangun badan rase sakit. aku cuba amati kat mane aku ni.. hmm ada kotak..sarang labah labah.. takde tingkap.. mcm dalam bilik stor. aper berlaku ni? ape gile ni?

try pikir pikir balik  9 hb mei, balik umah. masa bukak pintu bilik rase mcm ada orang hentak dari belakang.. pastu trus tak ingat ape dah. 

termenung kejap.. kene cari kalendar.. meraba raba kiri dan kanan.. tgk atas almari penuh dengan CD lama.. Hah.. ada kalendar.. merangkak ke kalendar. 23jun.. wtf??? ape aku wat dalam masa yg lama tu.. tido ker? hmm

sebelah almari ada sinki demm agak kotor.. ada lumut.. fuck dari mana datang. g sinki basuh muka. seb baik air bersih..

atas sinki ada cermin kecik.. tgk cermin ada kesan lebam kat bibir n calar kat leher.. tp mcm tak sakit.. mybe sbb dah lama kut.. luka dah kering..

cari pintu.. aku tak familiar langsung bilik ni.. kuar kuar.. nampak orang ramai baru balik skolah skolah rendah..

eh tu aku masa skolah rendah dulu kat taman seri gombak.. hmm.. aku dah blur..

*mimpi mlm tadi~

This entry was posted on Selasa, 9 Februari 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “...”

Dewajiwa berkata...

part note ada kat poket tu macam kenal. The Pusher?

best gila mimpi lu.

cyruscope berkata...

the pusher? movie tahun biler tu bai? aku google jap~

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...