Eh, seronoknyer~







semalam jumpa nani (client wedding) seronok dan teruja dapat jumpe dia lepas sbulan kami bekerjasama dalam satu event wedding dia. nani memang seorang yang besh, periang & cool.  rase takut pn ada gak sbb kite tak tau kn client suka ke tak ngan kerja kite.. tp semalam alhamdulillah dapat tgk nani heppi giler ngan hasil kerja yg aku persembahkan~ aku pon teruja jugak sbb nk tau ape perasaan dia bila dpt album tu sumer..


kepada nani dan mizi, thanks sbb percaya khidmat dan tugas kami selama event tersebut. kami betul betul appreciate dan terharu~ lv u guys!!!



notakaki: mizi kalu nk karaoke, jgn lupe ajak aku!

This entry was posted on Jumaat, 15 Januari 2010 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

2 Responses to “Eh, seronoknyer~”

Quatro berkata...

Wah.. Sonok dier aku tgk. Mesti ko rase puas hati kan tgk muke client ko camni. Keep it up!

cyruscope berkata...

yup.. aku pon heppi giler tgk dia~ hee~ thanks man!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...