Dan aku berskandal #5

Tiap kali aku berborak dan bermsg dengan babyku, mesti terkeluar ayat “ayg” dan “abang” (bukan kata ganti nama utk kami). Bila aku tanya, dia kata tersilap sikit. Dulu dulu tak penah pon tersilap macam ini. Dulu dulu tak pernah pun wujud ayat- ayat nih. Selama 3 tahun kita bercinta, kenapa baru sekarang tetiba timbul ayat ayat ni. Dia memang tak pandai berbohong. Bodoh!!!! Kalau tak pandai bohong, jangan la buatkan diri tu kelihatan bodoh dengan alasan yang bodoh, bodoh!!!


Pernah suatu masa:

Berbrak borak tetiba dia terkeluar “ayang” then cepat cepat dia tukar “baby”. Aku pon senyap seketika. Then dia tanye aku, “Hah, kenapa senyap??” aku bertanya “..ayang??..” Dia menjawab “ala, salah sikit pon nak kisah...” Dia terus tutup hp.


Dia pulak yang marah aku sebab mempersoalkan penggunaan “ayang” tuh. Aku nih terlalu sensitif ker? Atau dia yang tak pandai jaga hati aku? Dan aku mula syak dia masih dengan skandalnya.


Suatu fakta dua penipuan.

Dengan aku, baby akan membahasakan B dan Baby.

Dengan skandalnya, baby akan membahasakan ayang dan abang.

Bagaimana aku tahu fakta ini? Kan dah tau..~

This entry was posted on Selasa, 28 Julai 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Dan aku berskandal #5”

Ratu Syahadah berkata...

Innallaha maassobirin ya akhi...=)

cyrusdavirus berkata...

sabar, sabar masih sabar~

Muhammad Hafiz bin Mohtar Rasali berkata...

sabar bro..aku paham

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...