Kompius aku?

Ramai tanyer aku nih orang mane sebenarnyer. Bila aku cakap orang tganu, sumer tercengang.. kebykkan orang yg aku jumpe cakap aku ni orang johor.. aku tak tau kenapa, mybe dialek yg aku pakai kurang lebeh orang johornyer style. Aku tak tau. Bg aku orang Johor + KL takde dialek. Bg aku same jer..accept “gerekk seeeh” for Johor. KL takder..


Aku tak suka claim diri ni orang KL (walopon ic aku 14.. KL ker tuh? Aku pon tak sure, damn~) sbb myb dalam pmikiran aku, jantan kL ni ramai yg sosial terlajak, kaki pempuan, kuat menipu, berlagak n sebagainyer.. senang citer byk negatif ler..


Aku lebeh suka bgtao aku dari terengganu je. Bukan nk bermuka muka atau hipokrit, tapi sebolehnyer aku lebeh suka orang terima aku sbb aku, dan bukan sebab orang kL, sbb fotografer, sbb berduit (berduit ke?) atau sebagainyer. Supaya bila aku cakap aku orang Terengganu, orang akan pikir aku ni down to earth person, penuh adat, bersopan santun, tolong menolong, berjiwa melayu jati dan kurang bersosial. Memang pon~


Ape ape pon kenali aku dulu. Bak kata professor aku dulu, dont judge the book by its cover.

Cakera masih berputar: Gita Gutawa - Parasit


This entry was posted on Khamis, 25 Jun 2009 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

3 Responses to “Kompius aku?”

NuruL berkata...

fuyyo camne aku bole ade kt cni...??!!

nekuromanseru berkata...

natam mader paker mung~...hahahah

cyruscope berkata...

parasit!

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...