Pity Me



kite tak minta simpati kite cuma minta korang paham.. kerja kami xde option.. eh silap, option ada, cuma xbanyak. cari makan dengan keceriaan org lain.. cuba tanye photographer, brape kali derang pegi majlis kawin teman rapat? ada yg tak pernah, ada yg bleh kira dengan jari, bukan tanak pegi. jauh sekali tak nak jenguk, tapi tuntutan kerja yg menghadkan.. 

aku? aku agak bertuah sbb sekeliling aku ada keluarga, ada kengkawan yg paham kerja aku.. tp ada la sedara sedara yg slalu tanye, eh lama tak nampak ko, kerja tak hengat akhirat ke? pacik macik dulu  pon kerja gak woi.. aku tak salah kan derang. derang tak paham. kerja dulu dan kerja sekarang ada beza, banyak beza. tak caya? cuba try kerja lebih dari 3 bidang dalam satu masa. korang akan rase.. ;)

This entry was posted on Khamis, 24 November 2011 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...