2020 comeback

Bismillah
Dengan Nama Allah Yang Maha Agung Lagi Maha Penyayang.


Alhamdulillah tahun 2020 aku tak tau knape tp aku rasa macam nk start balik menulis. Sbb aku rasa menulis ni buat jiwa aku tenang. tenang ke idok?

Aku menulis ni dalam musim PKP or what they called MCO. Aku dh lost count hari ke brape PKP. Whatever it is, yeah itu je nak bagtau.

Alhamdulillah banyak perubahan telah berlaku dalam diri aku dan sekeliling sejak aku menyepikan diri dari blogging ni.

Hari ini aku..

1. dah berumur 37 tahun dh nk dekat 40 la peh tua giler.

2. dh ada 2 anak Lutfi Haiqal dan Noah Andika.

3. berat aku dh turun kepada 73kg. (Dari 115kg)

4. dh start jaga solat sejak 4 tahun lepas. yes everyone make mistakes. dan aku tak malu utk admit kesalahan aku.

5. bergelar Creative Director di sebuah Syarikat Terkemuka di Malaysia.

Harap korang semua dalam keadaan sihat belaka. Miss u guys!

Cakera berputar kembali : 

This entry was posted on Rabu, 27 Mei 2020 and is filed under . You can follow any responses to this entry through the RSS 2.0. You can leave a response.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...